پرستوهای مهاجر

پرستوهای مهاجر
قالب وبلاگ

¨   شهید آقابزرگی همگام با مردم در تظاهرات وراهپیمایی ها شرکت می کردو دراین زمان فعالیت های زیادی تحت رهبری روحانیت مبارز داشت .بعد از پیروزی انقلاب هم در مبارزه با ضد انقلاب نقش فعالی داشت .
درسال 1360 پس از اخذ دیپلم وارد بسیج شد ودر آنجا خدمت به مردم و انقلاب آغاز نمود . بسیار مشتاق رفتن به جبهه بود که پس از فراگرفتن آموزشهای لازم بالا خره انتظار به سر رسید ودر دی ماه سال 1360 به جبهه اعزام شد .در جبهه ی «شوش» به مدت سه ماه در خط پدافندی منطقه ی شهید ترکی بود و در عملیات «فتح المبین» شرکت داشت .

¨  21 دیماه شهادت سردارشهید آقا بزرگی گرامی باد

¨  سردار شهید ایرج آقابزرگی 
نام پدر :روح الله 
تاريخ تولد :1344/10/16
محل تولد :نافچ
تحصيلات :ديپلم
مسئوليت :فرمانده واحد آموزش نظامی تیپ44قمربنی هاشم(ع) 
تاريخ شهادت:1365/10/21 شلمچه(عملیات کربلای5)

¨  وصیتنامه سردار شهید ایرج آقابزرگی نافچی

¨  خودم را تا سر حد كوشش خود مسئول مي دانم هم درمقابل انقلاب و امام و اسلام و قرآن و جنگ و تعالي مملكت بله عزيزان تاآنجا كه رمق در بدن داشتم از خداي خود خواستم كه دراين امور ثابت قدم باشم و پست سر رهبرم حركت كنم و بتوانم قدري ازمسوليت سنگين را كه خون شهدا بردوشم است بكاهم اما شمااي عزيزان اگر صراط مستقيم مي خواهيد اگر تعالي در دنيا و آخرت مي خواهيد اگر رضايت خدا و رسول و ائمه را مي خواهيد در خط قرار بگيريد و دراين راه ثابت قدم باشيد و هيچ وقت اين عزيز مرد را تنها نگذاريد كه خدا و رسول خدا و ائمه (ع) از دست شما ناراحت خواهند شد زيراكه اولامرمنكم مي باشد گفته هاي او لازم الاجرا مي باشد

¨  وصیت نامه دوم :

و در آخر مي گويم :كه فرزندم محمد مهدي رابر سر قبرم شبهاي جمعه رها كنيد .تابر سر قبرم بازي كند كه بفهمد كه پدرش براي چه و در چه راهي به شهادت رسيده است و او را طوري تربيت كنيد كه سرباز امام زمان (عج)شود و در راه خدا به جهاد با دشمنان اسلام بر خيزد و هركه طلبي از من دارد به پدرم مراجعه كند و از او بگيرد و هر كه رااز او طلبكار هستم او را حلال مي كنم و از همگي التماس دعا دارم و اميد وارم كه خداوند اسلام را بر كفر پيروزي گرداند و ظهور امام زمان (عج)را نزديك گرداند .وامام امت را تاظهور آقا مويد و منصور بدارد و به خانواه هاي شهدا صبر عنايت بفرمايد .
وسلام عليكم و رحمه و بركاته

¨  ایشان در شهریور سال 65 صاحب بچه‌ای شدندکه نامش را محمد مهدی نامیدند و شهید از این نعمتی که خداوند ارزانی داشته بود، خرسند و شاد بودند و بسیار به فرزندشان علاقه داشتند. ولی علاقه به فرزند هم مانع نشد که ایشان از جبهه دست بردارند و بعد از مدتی به جبهه رفتند. در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه، پس از رشادت‌های زیاد و از آن‌جا که این دنیا گنجایش مردان خدا را ندارد، به یاران از پیش رفته و به حسین شهید (ع) پیوست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرستوهای مهاجر و آدرس mosafere-aseman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 9800
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1